Kort bericht - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Bart - WaarBenJij.nu Kort bericht - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Bart - WaarBenJij.nu

Kort bericht

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

29 September 2010 | Australië, Katoomba

Het is bijna zover! Nog twee dagen en dan begin ik aan een nieuw hoofdstuk. Ik heb er erg veel zin in om vrijdag naar Nieuw-Zeeland te gaan, maar gelukkig heb ik het nu ook erg naar mijn zin.

Van hostel wisselen was een goeie keuze! Boomerang backpackers is klein en met een pilsje op het dak, was het meteen gezellig. Ook met andere backpackers op m'n kamer heb ik goed kunnen buurten. Behalve het hostel heb ik me ook daarbuiten vermaakt. Zo heb ik Tom uit d'n Hei ontmoet. Die is naar Sydney verhuisd en woont hier met zijn Australische vriendin. Een paar dagen later heb ik bij hen thuis gegeten. Het smaakte erg goed en met al het kletsen erbij was het pas een uur of vier 's nachts voordat ik in mijn hostel bed lag. Om toch mijn verblijf in de grote stad een beetje te breken ben ik de volgende dag naar Katoomba in de Blue Mountens gegaan. Goede keuze. Ik ben is een geweldig hostel terecht gekomen. 's Avonds rond de vuurkorf is goed te doen. Verder overdag wandelen naar prachtige uitzichten. De foto's hiervan volgen nog, mits ik daar morgen nog een keer naar toe ga, want ik had geen camera bij vandaag.

• 29 September 2010 - 13:56

Toon En Wies:

ha die Bart,

fijn om nog even iets te horen, wens je een goeie reis naar Nieuw-Zeeland
    en ga er ook flink van genieten daar,

groetjes ons houdoe

• 29 September 2010 - 15:23

Maaike:

Rond de vuurkorf is altijd goed!!!!!! ook in odiliapeel bij je ouders!!!
    Groetjes,
    Maaike

• 29 September 2010 - 15:57

Ome Henk:

Ha die Bart,
    Ik heb gelezen dat jij altijd wel iets vind wat leuk is, zoals die dorpgenoten. Hopelijk heb je nog de tijd om terug te gaan, met fototoestel, want je maakt ons wel nieuwschierig.Wij willen je een fijne reis naar N.Z. wensen en zijn nu al benieuwd wat je daar gaat bekijken.
    Groetjes tante Sjannie en ome Henk.

• 29 September 2010 - 16:01

Ome Henk:

Beste Bart,
    Ben ik net toch nog iets vergeten.
    Bedankt voor de kaart die je gestuurd hebt. Ik heb gehoord dat er iets was met één postzegel die je over had, bij ons zat hij erop.
    Groetjes nogmaals van ons.

• 29 September 2010 - 18:14

Dini En Ad:

hallo bart wij genieten van foto en reis verslagen en wensen je een fijn verblijf in n.z en geniet van de mooie dingen die je daar ziet groetjes uit gilze dini en ad

• 29 September 2010 - 18:37

Ilonka Armando Guus:

hey bart,

Leuk dat je nog even snel een kort berichtje plaatst! Voor dat je avontuur gaat beginnen in Nieuw-Zeeland!! Lang gewacht en nu gaat het dan eindelijk beginnen!! wij willen jou een fijne reis wensen! Leuk dat je toch een goed hostel gevonden hebt, Waar je weer contacten mee hebt! Super leuk dat je een dorpsgenoot tegen bent gekomen! Oja ook super bedankt voor jou kaart! Weer heel veel plezier en tot snel maar dan in Nieuw-Zeeland!!

groetjes uit het koude uje Ilonka Armando en Guus

• 29 September 2010 - 20:24

Jan En Thea:

Hoi Bart

Goede reis naar N.Z. en we zijn heel benieuwd hoe jij het vind daar en of we iets zullen herkennen van de foto's die je daar gaat maken we wachten rustig af.

Groetjes
    Jan en Thea uit de Peel

• 30 September 2010 - 15:50

Zussie:

Hey Bart,

Leuk nog even wat van je te horen voordat je weer doorreist naar Nieuw Zeeland. Wat grappig dat je weer iemand uit d'n hei tegen bent gekomen. Hier gaat alles verder prima. Druk met de opleiding bezig. Heb sinds kort een kind in de klas die uit Australië komt. Hij kwam uit Albany. Is toch wel grappig vind ik dan, om te vertellen dat jij op het moment ook in Australië zit. Ik heb je gisteren nog geprobeerd te bellen maar het lukte niet helemaal. Probeer het nog wel een keer deze week. Ben jaloers op je vrijheid daar.. Heb het op het moment zo ontzettend druk en dan denk ik weer terug aan Thailand en zou ik ook wel weer op vakantie willen. Nog een paar weekjes dan mag ik weer. Leuk om te zien, de foto's (van vorige keer nog) Echt zo schattig die kangoeroes! En super leuk dat je in de dierentuin van Steve bent geweest. Nou broer, heel veel plezier in Nieuw-Zeeland. Geniet ervan daar!!!

Take care,

Elke

• 30 September 2010 - 15:52

Zussie:

o ja en bedankt nog voor het kaartje he!! Super leuk.