Slotakkoord - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bart - WaarBenJij.nu Slotakkoord - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bart - WaarBenJij.nu

Slotakkoord

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

13 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Sinds het ziekenhuis zit ik nog steeds in hetzelfde hostel, en geniet van mijn vrijheid en het mooie weer. Er is hier een klein vast clubje mensen en we zijn weer voor elkaar aan het koken. Waarom die mensen hier zijn? Sommig werken, een van hen in het hostel zelf, en anderen zijn ook aan het einde van hun reis en wachen op hun vlucht naar huis.

Ook?!? Yep, ook. Al voordat mijn wormvormig aanhangsel om aandacht vroeg, was ik aan het bedenken hoe lang mijn reis nog ging duren. Mijn site zegt "Ik ben terug over 77 dagen". Dat is altijd een ruwe schatting geweest die vooral op de Nederlandse winter leunde. Sinds ik weer terug was in Auckland lukte het weer niet om een leuke baan te vinden. En op een of andere manier miste ik het gevoel voor avontuur om ergenst anders te gaan werken zoals ik in Australie heb gedaan tussen de aardbeien en de "schapen". Sinds het ziekenhuis twijfel ik niet meer. Het is mooi geweest.

Op 19 januari kom ik aan op Schiphol. Tot die tijd vermaak ik me hier in Auckland. Ik heb een prachtige reis achter de rug! En zoals ik al zei heb ik het hier de laatste dagen ook goed. Ik heb twee dagen op het hostel gepast toen de eigenaar een dag naar Rotorua is geweest. Alles is goed verlopen, en ik heb veel mensen in en uit gecheckt. Het mooie is dan dat je iedereen in het hostel leert kenen. Heb ik dus toch nog een beetje gewerkt hier in Nieuw-Zeeland. Ik heb er 6 gratis overnachtingen voor gekregen.

Nog 4 nachten in Nieuw-Zeeland. Dan mag in vliegen. Ik zie in tegenstelling tot velen niet op tegen 24 uur vliegen. Wel tegen de jetlag van 12 uur tijdsverschil. Maar ik hoop iedereen binnenkort gezond en wel goeiendag te kunnen zeggen.


  • 13 Januari 2011 - 22:45

    Toon En Wies:

    Ha die Bart,

    Fijn om te horen dat het goed met je gaat, en ook weer fijn dat je weer deze kant op komt, wil je dan ook een hele goeie reis wensen en tot gauw,

    groetjes ons houdoe

  • 14 Januari 2011 - 05:51

    Lenie En Maria:

    Hoi Bart.
    Geniet nog effe volop van die dagen daar.
    Maar goed dat je lekker naar huis komt, kun je jezelf laten verwennen door mam en pap.
    Want die zullen, zeker na je ziekenhuisverblijf, heel blij zijn om je weer te zien.
    Hele goeie reis naar huis en we zien elkaar beslist weer op Hollandse bodem.
    Groetjes en tot snel.
    Lenie en Maria

  • 14 Januari 2011 - 07:29

    Bart B:

    Hatsjee. Goed bezig Bart. Als je klaar bent moet je gewoon weer gaan. Tot snel in Gilze of bij uwes. Mocht je ons niet kunnen vinden in Gilze, het is het hazeleger 1 geworden i.p.v. poppelstraat 106. Gegroet!

  • 14 Januari 2011 - 08:33

    Henk Lunenburg:

    Hallo Bart,
    Wij zijn bijzonder blij te horen dat het weer goed gaat met jou. We hebben genoten van al jou verhalen en foto's, maar begrijpen ook dat je na het ziekhuis "avontuur" het voor gezien houd.
    Geniet nog van je laatste dagen daar en we wensen jou een goede en gezellige terugreis. Als je weer in ons koude en natte Nederland terug bent zul je zeker moeten wennen aan ons klimaat.
    Maar dat lukt jou wel.
    Groetjes tante Sjannie en ome Henk

  • 14 Januari 2011 - 09:05

    Petra Van Strien:

    Hallo Bart,

    Jammer dat je de reis gaat afbreken. Maar na het laatste telefoongesprek denk ik dat je blij bent dat je naar huis kan.
    Wij wensen je dan ook een fijne terugvlucht en een "warm" welkom.

    groetjes en tot ziens Petra en de rest

  • 14 Januari 2011 - 11:42

    P@je:

    Heb je de camper ook verkocht in die tijd?
    Vat er daar ene van ons, geniet nog van de laatste dagen en tot snel!

    Cheers mate!

  • 14 Januari 2011 - 14:12

    Jeanne En Sjef Gilze:

    Zal goed zijn je weer te zien, goede vlucht en geniet er nog maar even van

  • 14 Januari 2011 - 16:52

    Maaike:

    Ha die Bertje,

    Een besluit waar je u tegen mag zeggen, maar heel begrijpelijk. En trouwens, ik vind het niet erg, dan ben je weer bij ons in de buurt!!!! In ieder geval nog een aantal mooie dagen daar en goede vlucht! Neem maar een goeie regenjas en dikke trui mee in je handbagage, want die ga je hier nodig hebben. Helaas kan ik je niet mee in komen halen op schiphol, maar ik weet zeker dat we elkaar snel zullen treffen!!!

    Greetz, Maaike

  • 15 Januari 2011 - 12:12

    Jan En Thea:

    Hoi Bart
    Fijn dat je weer terug komt in de Peel.
    Als je het gezien hebt daar dan is het ook genoeg geweest.
    We wensen jou een goeie terugreis en hopen je snel te zien en wat bij te praten over Nieuw-Zeeland.(Je hebt het langer volgehouden dan ik)

    Groetjes en tot gauw.
    Jan en Thea uit de Peel.

  • 15 Januari 2011 - 20:21

    Desirée:

    Heej Bart,

    Goed om te horen dat je het weer helemaal naar je zin hebt gehad, ondanks de nachten in het ziekenhuis. Goeie reis terug...en kom nog maar eens een bakkie doen bij Hurks.
    groetjes uit Reusel

  • 16 Januari 2011 - 10:38

    Niels:

    Hey Bart,

    Geniet nog even van je laatste daagjes Kiwiland. Terug in Nederland graag een keer afspreken voor foto's en verhalen!!

    Groet Niels

  • 16 Januari 2011 - 14:26

    Ilonka Armando Guus:

    hoi bart

    kei leuk zeg dat je het er nu toch weer gezellig hebt! en ja jij weet het wel wij vinden het hartstikke fijn dat je weer terug komt!! je bent natuurlijk kei welkom hier in het lekkere holland!! een hele fijne terug reis en tot op schiphol!! ( nog drie nachtjes slapen!!)

    groetjes ilonka armando en guus

  • 19 Januari 2011 - 11:22

    Michiel:

    Hey Bert,

    het is nu 19 januari: WELKOM THUIS!!!!

    Wanneer je weer een beetje gewend bent en de jetlag is vervaagd dan buurten we ff bij. Happie eten in Veghel / Uden?

    grtz,

    Michiel

  • 19 Januari 2011 - 18:32

    Armando Ilonka Guus:

    hoi bart

    ook even via jou site van harte welkom hier in nederland!!
    het was wel een beetje vroeg vanmorgen daar op schiphol, maar wij doen dat natuurlijk met liefde en plezier!! ga maar lekker genieten van je mooi appartementje! en natuurlijk weer tot snel! maar voor nu weltrusten!

    groetjes ilonka armando en guus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 120586

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 18 Juli 2017

Opnieuw op pad

19 Maart 2015 - 05 April 2015

Met de trein door Europa - Part II

12 December 2013 - 20 December 2013

Portugal

17 December 2012 - 12 Januari 2013

Australie 2012-2013

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

There and Back again

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Kdeng Kdeng - Europa

22 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Op zoek naar klavertje drie

23 Juli 2010 - 01 April 2011

Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland 2010

03 Augustus 2009 - 05 Augustus 2009

Texel verkennen

17 Mei 2009 - 24 Mei 2009

Weekje Denemarken

22 November 2007 - 21 Juli 2008

Acht maanden Australië

Landen bezocht: