Ziekenhuis Vervolg - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bart - WaarBenJij.nu Ziekenhuis Vervolg - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bart - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis Vervolg

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

31 December 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Ze zijn voor mij een goede steun in de rug geweest. De operatie zelf is goed gegaan. De blind darm is eruit en de buik voelt weer helemaal goed.
Helaas ben ik toch nog niet uit het ziekenhuis. Door de bijwerking van de narcose kom ik niet in slaap door ademhalingsproblemen.
Volgens de dokter komt het echt allemaal goed. Het heeft gewoon even tijd nodig.Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden.

Groetjes,
Bart.

• 31 December 2010 - 07:40

Armando Guus Ilonka:

hallo bart.
    wij leven met je mee, en vinden het heel erg voor jouw dat je zo de feest dagen moet door brengen.
    Groeten
    oppassende armando
    slapende guus
    werkende ilonka

• 31 December 2010 - 07:45

Toon En Wies:

Ha die Bart,

Fijn nog even iets van je te horen,
    horen het een en ander natuurlijk allemaal van het thuisfront,
    ik hoop dat het snel de goeie kant op gaat, wens jou een heel goed uiteinde maar vooral een heeeeel gezond 2011,

lieve groetjes en een dikke knuffekl van ons houdoe

• 31 December 2010 - 08:19

Henk Lunenburg:

Beste Bart,
    Wat zijn wij blij dat we van jou horen dat het beter met je gaat. Maar nog niet zo goed als we voor je gewenst hadden. Wij hopen echt dat je nu heel snel het ziekenhuis mag verlaten en weer echt van je nachtrust kunt genieten. Zodat je daarna weer gezond verder kunt met je fantastiese reis.
    Tevens hopen wij dat 2011 voor jou een jaar wordt van gezondheid, geluk en dat je deze reis op een mooie manier mag afmaken. Heel veel groetjes van tante Sjannie en ome Henk

• 31 December 2010 - 08:47

Desirée Faes:

Heej Bart,
    Heel veel beterschap, en toch een fijne jaarwisseling. En dat het een mooi, spetterend en reislustig nieuwjaar mag worden.
    groetjes uit Reuselcity Desirée

• 31 December 2010 - 09:36

Michiel:

Hoi Bart,

blij te horen dat je weer aan de beterende hand! Weer een paar ervaringen rijker:
    Blinde darm eruit, NZ Ziekenhuis getest.

Ik hoop dat er een paar leuke zustertjes rondlopen waarmee je 2011 helemaal goed kan beginnen. Hier is het half 11 dus bij jou is het over 1.5 uur al zover.

Vanuit Tilburg een heel goed en gelukkige start van 2011 gewenst (ondanks het ziekenhuis) zorg dat de 3 maanden reizen die nog in de planning staan nog hele mooie belevenissen bevatten!

Grtz,

Michiel

• 31 December 2010 - 10:06

Lenie En Maria:

Hoi Bart.
    Blij dat het allemaal goed is gegaan en dat je nu rustig aan kunt herstellen.
    We volgen je en hopen dat je snel uit het ziekenhuis ontslagen word en dat jij je iegen gang weer kunt gaan.
    Groetjes en veel beterschap.
    Vanuit zonnig Madeira,
    Lenie en Maria

• 31 December 2010 - 12:00

Daan:

Hey Bart,

Denk dat je liever op een andere manier het nieuwe jaar in zou willen gaan maar goed tis niet anders..gezondheid gaat boven alles !! Beterschap en toch nog een fijne jaarwisseling ;-)
    gr. Daan uit Eindhovuh

• 31 December 2010 - 12:46

P@je :

Tjuu, das niet de ruigste manier om door te spelen. Als ik het goed heb is het nu bij jou 01.45. In elks geval dus een fantastisch 2011 gewenst. Wij hebben nog een paar uurtjes te gaan, maar we zullen er 1 op jou en je blinde darm drinken!

Cheers mate

• 31 December 2010 - 16:06

Gemertse Wevers:

happy and healty 2011
    Weer wat blubber uit de buik en je mag ff blijven zitten bart
    Je zal nog wel last hebben van je buikje (fust) of is het laproscopisch gedaan dan kan het litteken nog meevallen en dus ook de wond
    moet ik trouwens kaarten halen voor maiden of ga je ff naar australie om ze te zien
    beterschap uit winter wonder land

• 31 December 2010 - 20:14

Bart:

Doe het maar rustig aan daar. Beter een dag langer in het ziekenhuis dan straks halve bak weer door. Sterkte man!

• 01 Januari 2011 - 09:22

Alias:Nieuwschierige:

Hey Bart,
    wil je toch een heel goed en gezond 2011 toewensen!!!
    Vervelend dat je zo'n slechte nasleep van je narcose hebt gehad.Maar hoop dat je nu snel gaat herstellen!!

Groetjes Leon,Kim,Loek en Jip

• 03 Januari 2011 - 11:33

Jeanne En Sjef Beurs:

Ha die Bert. Hopen dat het een beetje beter gaat zodat je er nog van kunt gaan genieten. De allerbeste wensen voor dit jaar en hopelijk een goede gezondheid. We zien je waarschijnlijk wel als de kleinzoon geboren is.
    groeten Jeanne en Sjef.
    Niet te veel last van overstromingen daar, ziet er verontrustend uit