Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

20 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Beste lezers van mijn reisverslag,

Na een lange lange reis, ben ik weer terug in Nederland. Vooral het tweede stuk, van Hong Kong naar Amsterdam voelde langer aan dan gedacht. Maar heel erg was het niet, want er waren genoeg films te zien onderweg. "The Social Network" vond ik een mooie film die het verhaal verteld achter de maker van Facebook. Verder heb ik veel the Simpsons en Family Guy gekeken, maar bijvoorbeeld ook naar Beauty and the Beast. (en nog veel meer!!! Heb zo'n 23 uur in het vliegtuig gezeten!!)

Al met al leuke entertainment, maar omdat ik niet echt slap in een vliegtuig, was ik toch erg blij toen ik er was. Door de douane heen, en met m'n rugzak van de band, kon ik dan door die bekende deur waar ons mam samen met Armando, Ilonka en Guus mij stond op te wachten. Da's toch een mooi moment zo na een half jaar!!

En daarmee is de reis voorbij. Ik heb het mooi gehad. Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland zijn prachtige landen met verschillende dingen die het mooi maken. Ik heb veel gezien, maar ook veel te weinig. Behalve van het land heb ik ook genoten van de mensen die je zo tegen komt. Dat is voor mij minstens zo belangrijk als het land zelf.

Iedereen bedankt voor het lezen van mijn reisverslagen, en het bekijken van de foto's. Ik heb jullie met plezier op de hoogte gehouden van mijn reis, en met plezier jullie vele reacties gelezen!! Kei bedankt daarvoor. Tot snel!


Een nieuw avontuur is hier voorbij. Eens kijken wat de toekomst brengt.

THE END

  • 20 Januari 2011 - 04:48

    Lenie En Maria:

    Hoi Bart.
    WELKOM THUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Veel ervaringen rijker weer terug op Hollandse bodem.
    Bedankt voor je leuke reisverslagen, we hebben ze met veel plezier gelezen.
    En nu, op naar een nieuwe uitdaging, in welke vorm dan ook??!!!!!
    Groetjes en tot ziens.
    Lenie en Maria

  • 20 Januari 2011 - 06:39

    Paul:

    Welkom in Nederland. Ik hoop dat je snel komt vertellen over wat je allemaal hebt meegemaakt tijdens je reis.

  • 20 Januari 2011 - 07:13

    Henk Lunenburg:

    Beste Bart,
    Welkom thuis in ons koude kikkerlandje. Wij hebben het leuk gevonden om jou te volgen op je prachtige reis. Jammer dat je hem niet hebt kunnen afmaken zoals je gepland had. Maar nu je weer thuis bent zul je gauw de draad weer op pakken en verder gaan met je leven. Wie weet wat er nog op je pad komt. Hopelijk vind je de tijd om eens langs te komen zodat we nog meer van je reis horen en zien (foto's). tot ziens.
    tante Sjannie en ome Henk

  • 20 Januari 2011 - 07:34

    Hatsjee Bert.:

    Welkom terug, tot snel.

  • 20 Januari 2011 - 08:10

    Toon En Wies:

    ha die Bart,

    Hopelijk een goeie nacht gehad en een beetje bij kunnen tanken! nog bedankt voor je mooie foto's en voor je spannende verhalen en we spreken elkaar snel,

    groetjes ons houdoe

  • 20 Januari 2011 - 16:22

    Ad En Dini:

    hallp bart fijn dat je weer thuis bent bedank voor je foto s en het leuke reis verslag dat je er bij doet wij hebben je met plezier gevolgt groetjes en tot ziens dini en ad uit gilze

  • 20 Januari 2011 - 17:23

    P@je:

    Xieje snel!


  • 21 Januari 2011 - 15:03

    Maaike:

    Wecome home mate!!!!!
    Tot snel!!!

  • 21 Januari 2011 - 16:14

    Ilonka Armando Guus:

    hoi bart

    ook maar even via deze site WELKOM THUIS!!!
    het was kei leuk om je weer terug te zien daar op schiphol!!
    en onze guus vond het ook leuk om jou te zien!!
    binnekort kletsen we wel weer bij!!
    tot snel groetjes ilonka armando en guus

  • 02 Februari 2011 - 12:08

    Harm-Jan:

    Hoi Bart,

    Wat heb je toch weer allemaal meegemaakt.
    Wat een verhaal.
    Sinds 1 december ben ik vertrokken bij Hurks bouwservice, ik heb een nieuwe uitdaging gevond bij De Combi Brabocon te Tilburg.

    We spreken elkaar.

    Groeten,

    Harm-Jan van Asperdt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 121738

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 18 Juli 2017

Opnieuw op pad

19 Maart 2015 - 05 April 2015

Met de trein door Europa - Part II

12 December 2013 - 20 December 2013

Portugal

17 December 2012 - 12 Januari 2013

Australie 2012-2013

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

There and Back again

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Kdeng Kdeng - Europa

22 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Op zoek naar klavertje drie

23 Juli 2010 - 01 April 2011

Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland 2010

03 Augustus 2009 - 05 Augustus 2009

Texel verkennen

17 Mei 2009 - 24 Mei 2009

Weekje Denemarken

22 November 2007 - 21 Juli 2008

Acht maanden Australië

Landen bezocht: