Terug in Albany - Reisverslag uit Albany, Australië van Bart - WaarBenJij.nu Terug in Albany - Reisverslag uit Albany, Australië van Bart - WaarBenJij.nu

Terug in Albany

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

20 December 2012 | Australië, Albany

En toen was het aftellen naar de dag dat ik weer naar Australie zou gaan. Niet voor maanden deze keer. Nee, voor 4 weken. Ook best lang hoor! Vlak voor de dag kwam nog tegen een griepje aan zitten leunen, maar gelukkig zette deze niet door. Zondag 16 december ging de wekker om 6 uur in de morgen. Ik heb mijn rugzak gepakt, en Armando, Ilonka en Guus waren keurig om 9 uur bij mij om me naar Schiphol te brengen. Na het inchecken een hapje en een drankje moest ik al weer snel door de douane, want de tijd vliegt op Schiphol!

In het vliegtuig was het weer goed. Het duurt lang, maar ik vermaak me prima. Slapen ho maar, maar wel heel seizoen 4 van " the Big Bang Theory". Dat haalt al snel een uur of 9 van je reis af! Dan nog twee maaltijden en een film, en je bent in Hong Kong. 7 uur wachten aldaar duurt wel echt lang, maar de 7,5 uur die ik nog naar Perth moest vliegen gingen knikkebollend wel snel. Maandag half elf 's avonds kwam ik in Perth aan. Eenmaal buiten was het al donker, maar een heerlijk zacht briesje die m'n trui overbodig maakte deed mij beseffen; Het is zomer!

Echt heel veel meer is er nog niet te vertellen. Met een busrit van 6 uur ben ik de dag erop in Albany aangekomen. Het is leuk om weer terug te zijn, en het is gezellig hier in het hostel. Ook weer een hoop volk dat hier maanden aan het rondzwerven is. Heerlijk is dat! Een wandeling naar middleton beach maakt dat ik nu constant aan het blozen ben, dus vandaag maar eens after-sun en goede zonnebrand gekocht. Over een uur ga ik lunchen met de mensen van het hostel die ik ken. Morgen ga ik weer terug naar Perth, want de 23e begint voor mij een tour van Perth naar Adelaide van 9! dagen. Ik ben benieuwd!

Tot zover eigenlijk. En voor wie zich nog zorgen maakt om de 21ste heb ik een quote van Charles M Schulz:
"Don't worry about the world coming to an end today. It is already tomorrow in Australia."

• 20 December 2012 - 07:09

P@je:

Mooi dat je goed bent aangekomen! Australie overleeft de 21 wel; net als Europa. Hier zaten geen Maya's...Geniet er van daar en alvast een prettige down-under-christmas gewenst!

Cheers mate!

• 20 December 2012 - 08:18

Sjannie En Henk:

Hallo Bart,
    Fijn dat je goed bent aangekomen en we hopen dat het een mooie maand voor je wordt.
    Geniet van deze extra zomer en laat ons via jou verhalen mee genieten. Je eerste foto's zagen er goed uit.
    Groetjes en blijf gezond, tante Sjannie en ome Henk

• 20 December 2012 - 10:50

Wies En Toon:

Ha die Bart,

We hebben elkaar al gesproken maar wil je toch nog een ontieglijke fijne vakantie toewensen,
    en natuurlijk hele fijne feestdagen,

Lieve groetjes van ons, houdoe

• 20 December 2012 - 10:58

Ilonka Armando En Guus:

hey bart leuk weer iets van je te horen! te was zondag een leuke dag bedankt nog! leuke foto's! alvast veel plezier met je tour en ook alvast een fijne kerst! geniet er van en tot het volgend verslag
    groetjes van uit uje

• 20 December 2012 - 13:08

Ans:

Hey Bart

Wat ben je eigenlijk 'n geluksvogel,dat je nu weer lekker 4 wk.kunt reizen en genieten.
    Maar het is je van harte gegund. Zal wel raar zijn 'n warme kerst maar dat heb je al eens meegemaakt.
    Ik wens je fijne feestdagen en geniet van je vakantie

Groetjes Ans

• 20 December 2012 - 16:18

Stevens:

hallo BART fijnr feestdagen en geniet van je vakantie groetjes uit GILZE fam.STEVENS

• 21 December 2012 - 11:31

Maarten Kuiper:

Eej Bart,

Veel plezier aan de andere kan van de wereld, en alvast fijne feestdagen. :D

• 21 December 2012 - 23:52

Diny:

Bart een fijne vakantie en fijne feestdagen met leuke mensen maar dat zal wel lukken

• 23 December 2012 - 17:23

Teun En Rieky:

hoi Bart

Prettige kerstdagen en een Geweldig nieuwjaar.
    Wensen wij jou in Australia.
    We zullen je weer volgen,oud en nieuw is daar zeker leuker
    dan in nederland.
    Vele groeten en een prachtige reis.
    Teun en Rieky

• 23 December 2012 - 20:38

Teampadje:

heb je al van de waterval al een foaming waterfall gemaakt daar in albany ?
    je bent al het geheim van geocachen aan het vertellen lees ik
    Een prettige kerst boxing day en nieuwjaar gewenst
    p.s. waar moet het kaartje heen