Rome vs Verona - Reisverslag uit Rome, Italië van Bart - WaarBenJij.nu Rome vs Verona - Reisverslag uit Rome, Italië van Bart - WaarBenJij.nu

Rome vs Verona

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

29 Maart 2012 | Italië, Rome

Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties! En toen was het met de trein naar Rome. Verona is erm mooi. Toen ik in Rome aan kwam was mijn eerste indruk hier dat het in Verona veel mooier is. En nog steeds denk ik dat Verona een veel prettigere plaats is, maar dat heb ik al gauw met steden, hoe kleiner hoe mooier. Tijdens deze reis geeft dat niet omdat het in de trein zitten voor mij een grote rol speelt. Maar goed. Verona dus mooier dan Rome... Tot ik in de oude binnenstad liep. Wauw! Het Colloseum en dan de straat naar het centrum met al zijn romijnse bouwwerken. Echt overweldigend! En ik heb hier, bij Pizzeria Buffetto, denk ik van die authentieke Italiaanse keuken geproeft zoals ik nij had voorgesteld. Ik dacht dat ik dat al in Verona had gedaan, maar nu ben ik pas echt tevreden.

Vandaag staat het vaticaan op het programma. Ik ben benieuwd.

Hierna wil ik verder. Een reis die ik in gedachte heb was volgens de informatiebali tegen vol tarief. Vol tarief?!? Even op internet gekeken, en dat klopt niet. Vandaag nog eens een andere bali proberen.

Eens kijken of ik er ook nog wat foto's bij kan zetten.

• 29 Maart 2012 - 06:40

P@je:

vergeet niet dat je voor een bezoek aan de sixtijnse kapel een lange broek aan moet en je schouders moeten bedekt zijn...

Doe Pieta de groeten van mij....

• 29 Maart 2012 - 06:46

Will:

Oh ja Bart van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele mooie reisjaartjes.

• 29 Maart 2012 - 06:50

Toon En Wies:

ha Bart,

Weer veel gezien in korte tijd, ja Rome moet heel mooi zijn, (van horen zeggen) dus maak maar foto,s kunnen wij hier meegenieten, en als je toch naar het vaticaan gaat steek ff een kaarsje aan voor de hele fam, vrienden en kennissen, kan nooit geen kwaad,

groetjes ons houdoe

• 29 Maart 2012 - 08:04

Sjannie En Henk:

Hallo Bart,
    Ja Verona en Rome zijn niet met elkaar te vergelijken, maar bijzonder zijn ze alle twee.
    Wij hebben er ook hele mooie herineringen aan. We zijn heel benieuwd naar de foto's die jij daar gaat maken. Geniet van al het moois en van het lekkere eten daar. We blijven je volgen.
    Groetjes tante Sjannie en ome Henk

• 29 Maart 2012 - 14:35

Maaike:

Zo, gave dingen meegemaakt weer!!! Treinen zou mijn vader zo ook wel willen doen denk ik!!!!

Groetjes, Maaike

• 31 Maart 2012 - 14:21

Ilonka Armando Guus:

Hoi bart

zo te lezen heb je lekker zitten genieten van je italaans eten echt super!!
    Verona daar zijn wij niet geweest maar inderdaad als een stadje klein is het vaak erig mooi ik vind italie zowie zo echt kei mooi! Had je de paus ook de groetjes van ons gedaan?!
    Heel veel reis en trein plezier!
    Groetjes uit uje

• 02 April 2012 - 10:08

Jan En Els:

Hoi Bart zo te zien heb je het weer naar je zin. Hier zijn we aan het verbouwen een nieuwe badkamer met allemaal kneusjes o.a. Rob heeft een dikke knie. De electricien die heeft een zweepslag en tot overmaat van ramp heeft ome Jan zijn hand gebroken tijdens de verbouwing
    maar het komt allemaal goed zullen we maar zeggen. Geniet er daar maar van want voor je het weet ben je weer thuis.

Groetjes Els en de kneusjes