Ostello Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Bart - WaarBenJij.nu Ostello Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Bart - WaarBenJij.nu

Ostello Verona

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

26 Maart 2012 | Italië, Verona

Volgens de planning ben ik nu in verona. En op een heuvel ligt hier zo n beetje het enige hostel hier. De trein naar Munchen was super snel! Munchen heeft een gezellige kern. Ik herkende wat dingen uit een oud spel dat hier is gemaakt; over weerwolven, een schrijver, en de rol van Ludwig in dat alles... Nog mooier vond ik vandaag de treinreis spoor de alpen, en hoe anders het hier weer is vergeleken met Munchen.

Ik probeer dit alles per telefoon te typen, en dat valt niet mee. Het hostel waar ik nu ben heeft een oude niet meer werkende pc staan die denk ik nooit geschikt is geweest voor internet. Gelukkig wel wifi zodat ik jullie deze update kan sturen. Ik zal proberen ook nog wat fotos bij te voegen. Tot gauw.

• 26 Maart 2012 - 18:39

Ilonka Armando Guus:

hoi bart

fijn weer iets van je te horen!! mooie dat de trein reis goed is geweest door de alpen!
    dat is dan ook maar armmoedig een niet werkende computer! fijn dat ze wel wifi hebben voor ons!!
    en dan ga je morgen zeker italiaans eten op zoeken?! succes ermee en alvast smakkelijk eten!!
    heel veel plezier en tot het volgende verhaal!

groetjes ilonka armando en guus

• 26 Maart 2012 - 18:49

Ilonka Armando Guus:

oja bart alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! drink er maar een lekker biertje op van ons morgen bij je spagetti pizza of lasagne????? veel plezier!!

• 26 Maart 2012 - 22:05

Mam En Pap:

Bart vanuit een donker nachtelijk Odiliapeel willen we je van Harte Feliciteren met je verjaardag. Niet te gek he morgen daar, wij vieren het hier een beetje met je mee. Geniet er van en let goed op jezelf. Verder nog een goeie veilige en mooie reis.

Groetjes Pap en Mam

• 27 Maart 2012 - 07:02

Toon En Wies:

Lees dat je weer ontzettend aan het genieten bent, ga hier vooral mee door, en natuurlijk van harte gefeliciflapstaart en we zullen er hier een op proosten,

groetjes dikke kus van ons

• 27 Maart 2012 - 10:41

Sjannie En Henk:

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, we wensen jou heel veel plezier, geluk en gezondheid toe. Ik weet nog dat ik in de jaren 70/80 ook eens door de Alpen ben gereist met de trein, geweldig is dat. De meeste mensen lagen te slapen in de trein, maar ik heb alleen maar zitten genieten. Ook naar Verona heb ik heimwee. Mooie stad en goede eethuisjes, althans toen.
    Geniet van alles wat er op je pad komt. Groetjes tante Sjannie en ome Henk

• 27 Maart 2012 - 15:09

Maaike:

Gaaf joh!!! En hoe was de pasta? al dente?.....
    Ik lees hoop ik snel weer verder!
    Groetjes, Maaike

• 27 Maart 2012 - 15:34

Bergwandelaars :

Congratulazioni Bart!

Prendere la biera, alla salute! Noi bere uno su ti salute.
    Per quante notti Verona? Che tempo fa?

Buono viaggio, godere

Arrivederci

• 27 Maart 2012 - 17:49

Elke:

Hey broertje!

Allereerst nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijn om te horen dat je al leuke dingen hebt gezien en dat het goed bevalt! En echt lachen dat je die plekken uit the beast within hebt gezien!! De fontein herken ik inderdaad goed! Geniet er nog van! Ik kijk weer uit naar het volgende verhaal!

Groetjes,
    je zusje

• 27 Maart 2012 - 20:48

P+M+d:

van harte daar he jongen! Maak er wat van! (maar daar bende al weer volop mee bezig ist nie)

cheers mate!