Kdeng Kdeng - Europa - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu Kdeng Kdeng - Europa - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu

Kdeng Kdeng - Europa

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

24 Maart 2012 | Nederland, Odiliapeel

Vanaf vandaag is mijn treinkaartje geldig. Een treinkaartje waarmee ik de komende 15 dagen onbeperkt mag treinen door 30 Europese landen.

Er zijn voor mij twee simpele doelen. Ik wil graag met de trein door de Alpen wat een heel mooi gebied moet zijn om doorheen te gaan met de trein. En ik wil Italiaans eten in een Italiaans restaurant in Italië.

Het is nu zaterdagochtend, en ik moet mijn rugzak nog pakken. Dat komt wel goed. Ik hoop om half 6 vanmiddag de trein van Gogh naar Düsseldorf te nemen om over te stappen op de ICE naar München waar ik twee nachten blijf om vervolgens door te reizen naar Verona in Italië. Die laatste reis is door de Alpen op een "Scenic Route", en met bestemming Verona, kan ik al gauw twee vinkjes zetten.

Hierna ligt het helemaal open waar ik naartoe ga.

• 24 Maart 2012 - 07:02

P@je:

Mooi man!
    Geniet er van de komende weken!
    (bratwurst in Duitsland? Een Wiener melange in wenen? Pilzen in Plzen?

cheers mate!

• 24 Maart 2012 - 10:56

Toon En Wies:

ha Bart, wens je natuurlijk een fijne reis en ga der ontiegelijk van genieten man!!!
    blijven je weer volgen,
    groetjes ons houdoe

• 24 Maart 2012 - 15:27

Armando:

veel pezier

• 24 Maart 2012 - 15:42

Elke:

Hey broer!

Ontzettend veel plezier de komende weken!
    Geniet ervan! Ben benieuwd naar de foto's!

Take care,
    je zusje!

• 25 Maart 2012 - 12:51

Sjannie En Henk:

Hallo Bart,
    Wij hoorde gisteren bij Armando dat je een reisje met de trein aan het maken bent.
    Dat is natuurlijk heel wat anders dan uren in het vliegtuig te moeten zitten om aan de andere kant van de wereld te komen. Je plannen zijn goed maak er iets moois van.
    Als je in Verona bent weet ik een goed restaurant, alleen ben ik er niet zeker van dat hij er nog is.
    Maar misschien heeft zijn dochter het overgenomen. De eigenaar toen heet Bruno. en zat in de buurt van de tentoonstellingsgebouwen, zijn dochter heet Ludciana.
    Doe ze maar de groeten van mij als je er toevallig komt.
    We volgen je, heel veel plezier en blijf gezond.
    Groetjes tante Sjannie en ome Henk

• 25 Maart 2012 - 16:32

Ilonka En Guus:

Hoi bart

Ook heel veel plezier van ons!! En geniet er van!!
    Ook heel veel plezier in de trein!! Dat je maar weer met veel leuke verhalen terug mag komen!
    Tot snel bij het volgend verhaal!! Groetjes ilonka guus en armando

• 25 Maart 2012 - 17:37

Dirk En Maaike:

Ha die Bertje, dat wordt weer een avontuur!!!!! En zo te zien is het begin al gepland, dus een vliegende start in de trein. Als je in Spanje komt is Figueres erg mooi (erg noordelijk) Daar is een museum van Salvador Dali, heel bizar, maar erg mooi, dan nog ff door naar Barcelona, heerlijk, maar er zijn zoveel mooie plekjes in europa, ben benieuwd of je ook van plan bent naar het atomium te gaan, lijkt mij erg leuk... We lezen het wel,
    Groetjes, Maaike (en natuurlijk van onze Dirk)

• 25 Maart 2012 - 20:16

Ans :

Hey Bart

Heel fijne weken gewenst.

Gr. Ans

• 26 Maart 2012 - 08:46

Lenie En Maria:

Hoi Bart.
    Weer een nieuw avontuur!!! Dit keer per trein. Wij blijven je volgen en kijken uit naar je verslagen en naar de foto's.
    Heel veel plezier!!!!

• 27 Maart 2012 - 11:55

Sjef Beurskens:

Kan helaas niet mee. Maak eens een paar mooie foto's van locomotieven o.m. "de krokodil" de E44 de 103 enz.Zie een verslag tegemoet