Promotie - Reisverslag uit Albany, Australië van Bart - WaarBenJij.nu Promotie - Reisverslag uit Albany, Australië van Bart - WaarBenJij.nu

Promotie

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

25 April 2008 | Australië, Albany

Veel spannende reisverhalen heb ik niet, maar ik heb er in het hostel een nieuwe taak bij gekregen. Ik ben in het weekend "nightmanager" dat betekent dat ik wakker wordt gebeld als mensen in het hostel hun sleutel kwijt zijn en zo.

Nou is dat zo leuk?? Nee! Maar dat doe ik natuurlijk niet voor niets! Ik heb er twee dingen voor terug gekregen!

Gratis verblijf! Ik betaal geen 139 dollar per week meer, en ik heb het beste onderkomen gekregen; de Gardenflat! Ik maak er niet meer woorden aan vuil want ik heb er een filmpje van gemaakt! Kijk daar maar naar voor een impressie van mijn onderkomen! Het is in twee delen om dat elk deel niet langer mag zijn dan 1 minuut.



Not much interesting travelstories lately, but I have a new task in the hostel! I'm the weekend nightmanager! That gives me the responsebility to help guest who lost keys or something like that!

Is that so good then? No, but nothing is for free! And I'm rewarded with two things for this job!

At first; free accomodation. From now on I don't have to pay 139 dollar each week. Second, i got the best accomodation of the whole hostel. Look at the movieclip I made about it. The cemmonts are in Dutch, but the images give a nice impression about the place! It is in two parts, so watch both for the full clip.

  • 25 April 2008 - 05:40

    Armando En Ilonka:

    hey bart,
    wat heb je toch een schon appartement!!! en weer e3en leuk verhaal!!! wat heb je het op dit moment toch goed voor elkaar!! beter kun je het niet hebben!! heeel veeel groetjes uit UJE!!

  • 25 April 2008 - 06:48

    Wies En Toon:

    ha die Bart,
    Wat een super de luxe huis heb jij, en wat een prachtjob heb je er bij gekregen,
    het zal tegenvallen als je hier in je krotje in Mariaheide komt wonen, dan is het weer wennen en dat zal niet meevallen,
    nou heel veel groetjes vanuit de Voorhei
    houdoe

  • 25 April 2008 - 08:06

    Denise:

    Pfff, das toch geen backpacken meer... Niet een kamer delen met 7 andere stinkende mensen, geen ruimte hebben om je spullen weg te zetten, bedbugs (heb ik gelukkig (nog) geen last van gehad), koude douches, snurkers in de kamer, enzovoorts!
    Neehoor Bartje je hebt het goed voor elkaar. Ik zal heel eerlijk zijn, ik kijk er nu al weer naar uit om mn in mn eigen kamertje te zijn over 4 weekjes!

    Geniet er maar van, want de kans is niet groot dat je zoiets nog tegen komt tijdens de rest van je reis. Veel plezier en spreek je snel weer!

    X Denise

  • 25 April 2008 - 11:22

    Van Den Eikenwal:

    Hee bart!

    Dat ziet er zeer luxe uit!
    mooi hoor!
    En blijf er maar van genieten, want voor je het weet is het weer voorbij!

    wij blijven je met veel jaloezie volgen!

    groetjes van den Nieuwenhuizens van den Eikenwal


  • 27 April 2008 - 10:00

    P@je:

    Wenter maar niet teveel aan allemaal, tis wel de bedoeling dagge nog terug komt!

  • 27 April 2008 - 10:00

    P@je:

    Wenter maar niet teveel aan allemaal, tis wel de bedoeling dagge nog terug komt!

  • 30 April 2008 - 14:39

    Els:

    Ziet er goed uit Bart je appartement het word nog wat met jou.De volgende stap is een villa.Dan wil je niet meer terug, nou dat hoop ik toch niet.Je huis ziet er hier ook goed uit .De groetjes van de Weltes en werkse.

  • 11 Mei 2008 - 10:24

    Wies En Toon:

    ha die Bart,

    Zomaarrrrrr even laten weten dat het in de Hei superrrr mooi weer is en dit ons zeerrrr goed bevalt,
    groetjes ons houdoe

  • 14 Mei 2008 - 05:54

    Kim:

    Heey Bart,hoe is het daar nou?
    Wel weer een keer wat schrijven he,anders kijk ik elke dag voor niks,haha!
    Maar nog steeds goed naar je zin?
    Hier ook alles zijn gangetje.

    Groetjes Kim,Leon,Loek en Jip

  • 28 Mei 2008 - 16:50

    Rens:

    Jij lazy Babble-viske-vertaler :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Albany

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 120394

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 18 Juli 2017

Opnieuw op pad

19 Maart 2015 - 05 April 2015

Met de trein door Europa - Part II

12 December 2013 - 20 December 2013

Portugal

17 December 2012 - 12 Januari 2013

Australie 2012-2013

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

There and Back again

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Kdeng Kdeng - Europa

22 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Op zoek naar klavertje drie

23 Juli 2010 - 01 April 2011

Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland 2010

03 Augustus 2009 - 05 Augustus 2009

Texel verkennen

17 Mei 2009 - 24 Mei 2009

Weekje Denemarken

22 November 2007 - 21 Juli 2008

Acht maanden Australië

Landen bezocht: