Bijna zovèr. - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu Bijna zovèr. - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu

Bijna zovèr.

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

19 November 2007 | Nederland, Mariaheide

Zo. Bedankt voor de reacties. Ik heb de berichten toegevoegd van de korte trip naar Polen en Duitsland. Over drie dagen is het zover, en dan gaat mijn vliegtuig voor de echte reis naar Hong Kong, om vervolgens door te vliegen naar Sydney.

Ik heb er gruwelijk veel zin in!

• 19 November 2007 - 19:09

Desirée :

Heej Bart,
    Een hele goede reis, maak er een mooie tijd van en geniet er lekker van.
    groeten uit Reusel

• 19 November 2007 - 20:22

Jan Welte:

Bart, ook vanuit Erp een fijne tijd toegewenst, wij blijven de site volgen,
    en hoe rijd een VW V 5 , Het is wel opletten met drempels

• 20 November 2007 - 09:46

Johan Ermens:

Bart,

heel veel plezier in Australie!!!!

• 20 November 2007 - 15:36

Erwin Oudenaarde:

Bart,
    ik weet nu al (uit ervaring) dat dit een van de mooiste ervaringen van je leven gaat worden. Geniet er dus van en kijk maar of je het tripje door de Grampians gaat maken (erg de moeite waard).
    See ya mate,

Groeten,

Harm

• 21 November 2007 - 15:06

Toon En Wies:

ha die bart, zojuist elkaar nog gesproken maar willen je ontiegelijk veul succes toewensen maar vooral vergeet niet te genieten, we gaan je zeker op je site volgen heel veel groetjes van ons en tot schrijvens houdoe

• 21 November 2007 - 19:53

Ilonka En Armando:

hey bart,
    zo te zien en te horen heb je het naar je zin gehad in polen en duitsland!! maar nu over bijna 11 uur vertrek je naar schiphol om aan je reis te beginnen naar Australie!!! wij hopen dat je er een leuke tijd hebt en dat we mee mogen genieten via deze site!!! wij zien je morgen vroeg nog nou tot dan!!!
    en wij zien snel wel weer een nieuw berichtje!!! heeel veeel plezier van ons

• 22 November 2007 - 15:28

Ro En Marie:

Nou Bertje het is zover, je zit nu in het vliegtuig!Het avontuur gaat beginnen!Heeel veeel plezier en we postduiven!

• 22 November 2007 - 22:04

Jerry:

heej tegenvoeter in spe, goede reis en veel plezier.

• 23 November 2007 - 09:35

Frans Roos:

Hee Ozzy,

Op het moment dat je dit leest heb jij je eerste vuurdoop mbt het vliegen gehad. Ik hoop dat het is meegevallen aangezien wij je nog graag terug zien.
    Heel veel plezier daro en je weet het een paar kado's zijn altijd leuk haha.

Gegroet

Franske

• 23 November 2007 - 20:17

Edwin & Sanseray:

Ha die Bart,
    Wij willen je nogmaals een super reis toewensen.
    En gaan je zeker volgen. Geniet ervan maar ben wel voorzichtig.
    Veel plezier Edwin Sanseray en Luna

• 04 December 2007 - 11:50

Els:

Ha die Bart Alles goed daar, bij ons gaat ook alles naar wens. Erik heeft vandaag te horen gekregen dat ie mag blijven in boekel.Rob is in Moskou geweest, een kleine week en vond het een apart land maar wel mooi.Je heb mooie foto,s gemaakt.En zo te zien bevalt het wel,geniet ervan groetjes

• 08 December 2007 - 19:15

Jan En Saskia:

hoi Bart
    Bij deze willen wij jou nog heel veel plezier wensen . Aan de mooie foto's en aan jou eerder berichten te lezen heb je al heel veel mooie dingen gezien en meegemaakt.Heel erg stoer dat je dit allemaal durft in je eentje, zo'n reis maken ,ik doe het je niet na.Doe voorzichtig en geniet er enorm van.
    groetjes uit het gure regenachtige UDEN.