Thuis - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

28 Juli 2008 | Nederland, Mariaheide

In mijn vorige berichtje sprak ik in de verleden tijd. Dat klopte want het is inmiddels gebeurd. 19 juli stapte ik in het vliegtuig om er 20 juli rond 6 uur 's morgens weer uit te stappen.

Zoals ik al vertelde had ik de laatste tijd steeds meer zin om weer terug te gaan. Dat mij nog heel wat drukte in Darwin en Cairns en zo te wachten stond sprak mij niet meteen aan, maar ik kon natuurlijk ook ergens anders nog naar toe gaan, want ik vond het nog steeds geweldig in Australië! Al met al heb ik besloten om terug naar huis te gaan, dan kan ik hier ook nog even rustig aan doen! Alhoewel ik nog wel het een en 't ander in mijn huis moet doen.

Inmiddels heb ik geprobeerd om bij veel mensen zomaar voor de deur te staan. Helaas kon ik niet iedereen treffen, dus bij deze is het eruit; Ik ben weer thuis!!

Er is nog genoeg overgebleven in Australië om nog ooit eens terug te gaan, maar als huiseigenaar wordt dat natuurlijk wel moeilijker, maar dat is iets dat komt nog wel eens, of nieuw-zeeland, of Canada, of misschien wel de VS. We zien wel. Het backpacken is me gigantisch goed bevallen, en ik had het voor geen goud willen missen!

Dan is het nu tijd voor de laatste woorden op dit weblog, al zal ik bij dit laatste bericht nog wel wat foto's plaatsen. Alle lezers van mijn weblog. Hartstikke bedankt voor alle interesse in mijn reis. Ik heb jullie met veel plezier op de hoogte gehouden de afgelopen 8 maanden!!! Bedankt voor alle reacties. Ik heb ze met plezier gelezen.

No Worries, See ya!!!

• 28 Juli 2008 - 08:32

Daan:

Hey Bart,

Nou welkom thuis !!
    En heel veel geluk in je niewe huis !
    Wie weet zien we elkaar nog een keer in eindhoven

gr. Daan

• 28 Juli 2008 - 08:36

Miranda:

Hoi Bart,
    Wat is de tijd toch voorbij gevlogen zeg!!! Tof te horen dat het je zo goed bevallen is! Mijn interesse in Australië is wel gewekt door je reisverhalen. Leuk dat je zoveel over je reis geschreven hebt en dat we het een beetje mee konden volgen! Geniet van je huis, nog veel klusplezier en wie weet tot snel.
    Groetjes Miranda

• 28 Juli 2008 - 08:44

Harm-Jan:

Bart,

Daarmee is mijn vorige vraag beantwoord.
    Welkom thuis.

Het kan niet anders dat je enorm genoten hebt. Het zal dan ook ongetwijfeld een ervaring zijn waar je nog heel veel (misschien zelfs tot vervelens toe) over kan praten.

Maak binnenkort even een afspraak met je om jouw dvd (Iron Maiden) terug te brengen.

Groeten,

Harm

• 28 Juli 2008 - 10:14

Desirée:

Heej Bart, goed te horen dat je weer in Holland bent, kom nog maar eens gezellig bij Hurks een bakkie doen. groetjes en geniet nog van je vrije tijd. Desirée

• 28 Juli 2008 - 12:18

Lenie En Maria:

Bart, geweldig dat je gezond en wel weer thuis bent.
    We zien elkaar snel en alvast heel veel plezier thuis bij pa en ma en in je eigen nieuwe stekkie.
    WELKOM THUIS!!!!!!!

• 28 Juli 2008 - 12:56

Ouders Patje :

hallo bart fijn dat je van je reis genoten heb
    en wij zijn blij te horen dat je thuis bent groetjes

• 28 Juli 2008 - 17:16

Ilonka En Armando:

hey bart,
    zoals ik al schreef in jou vorige berichtje welkom thuis!!!! wat was dat een verrassing!! zondag 20 juli wat stond ik raar te kijken om 12:00uur s'middags daar stond bart in een keer voor de deur!!! mijn mond viel open en bleef even open staan tot het tot mijn door drong dat het echt bart was!! wat was dat prachtig!! nog bedankt daar voor dat je zo snel kwam!! we moeten maar snel iets afspreken om de rest van de foto's en films te bekijken!!
    bart langs deze weg willen wij jou bedanken voor jou prachtige reis verslag en mooie foto's!!!!! tot snel en natuurlijke heel veel groetjes uit uje!!!

• 29 Juli 2008 - 11:39

Rens:

Welkom thuis Super-Bart!
    En terecht. Onze economie kan niet zonder de enige, echte 'IP-koning van de Lage Landen'. Jij moeder aller DNS-root-hint-servers....(geek-taal)
    Veel leefgenot in je nieuwe huis.
    En agge straks nog wa tijd hèt, inderdaad ff un bakske vatten bij Hurks.

• 31 Juli 2008 - 06:29

Bart B:

D'n drummer is weer in het land!! Tijd voor een repetitie!

• 31 Juli 2008 - 16:18

Carolien:

Hoi Bart!

Welkom thuis! En kom ook een keertje bij ons langs om de foto's te laten zien. Ik ben erg benieuwd :)!

Groetjes Carolien

• 07 Augustus 2008 - 13:45

Familie V Asseldonk:

Hoi Bart
    Welkom Thuis en heel veel geluk in je nieuwe woning!!!!
    Fijn dat je er weer bent.
    We horen t.z.t nog wel van je.
    Groetjes,
    Tonnie en Dini en de rest van ons.