Zomaar naar Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu Zomaar naar Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bart - WaarBenJij.nu

Zomaar naar Schiphol

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

12 December 2013 | Nederland, Schiphol

Al een paar dagen met plannen gelopen, en vannochtend de knoop doorgehakt. Met de trein naar Schiphol en daar last minute bepalen waar ik naar toe zou gaan. Een beetje warmte zou wel lekker zijn, maar verder lag het helemaal open.

Alhoewel die warmte net zo goed de 'Blue Lagoon' in Ijsland had kunnen zijn, had ik voor Ijsland niet de juiste kleren bij dacht ik. En ook aan last minute prijzen blijken ze niet meer te doen, en dan is 700 euro ineens wel veel. Samen met een behulpzame dame van Transavia is er uiteindelijk Faro in Portugal uitgekomen. Zodadelijk gaat mijn vlucht en 20 december ben ik weer in Nederland.

Mijn Europese Lonely Planet beschrijft het gebied niet heel erg gedetailleerd, maar wat ik er zo van lees maakt dat ik nieuws gierig ben waar ik terecht ga komen. Op deze pc waar ik nu ook dit reisverslag typ heb ik al een aantal hostel adressen verzameld. Dat komt wel goed!

Ik laat gauw meer weten!

• 12 December 2013 - 15:37

Paul Passier:

Veel plezier daar, neem eens een portje met wat lekkere pure chocolade of een olijfje.

• 12 December 2013 - 16:32

Elke:

Hey Broer,

Ik wens je veel plezier in Portugal! Is mooi daar hoor!
    Maak er wat van!

Take care,

je zussie

• 12 December 2013 - 17:01

Tante Sjannie En Ome Henk:

Hallo Bart,
    Leuk plan om de zon op te zoeken. Wij hopen dat je hem ook gaat vinden. Tevens wensen we jou een fijne vakantie en pas goed op jezelf.
    Groetjes van ons.

• 13 December 2013 - 11:55

Dini En Ad:

goede reis en geniet er van

• 13 December 2013 - 13:53

Gladys Fleskens:

Nou Bart, eindelijk een berichtje van mij.
    Long time no see!

Ben jaloers op je.! Jij blijft maar vakantie aan het vieren.
    Groot gelijk jongen.
    Wij gaan in eind Maart ook vertrekken naar Spanje voor 3 maanden, met onze twee hondjes.

Neem maar alfast de warmte mee als je terug komt, oke!

Nou Bart, ik wens jou een goede reis! geniet ervan!

Tot de volgende keer.
    Groetjes Gladys.

• 13 December 2013 - 17:18

Ilonka:

Hoi bart
    Dat was leuk gisteren in de kantine toen ik jouw bericht las en jij aan mijn vroeg waar ik was bij de appie natuurlijk! En jij was op schiphol dat dacht ik al! Mijn collega's vomden het echt kei leuk jouw berichtjes! En ik natuurlijk ook! Heel veel plezier in portugal en tot de volgende keer!

Groetjes ilonka armando en jouw grote vriend guus

• 14 December 2013 - 22:53

Hoi Bart!:

This is James, Your mate fron Albany Backbaqckers ...BRO HOW THE HELL HAVE YOU BEEN!!! You look good, I enjoy seeing your pics and reading the messages. I have lost track of everyone...The diner club (my children) have got their own lifes now and I HAVE NO IDEA WHERE THEY ARE AT!

BEST WISHES have a great christmas and an AWESONE NEW YEAR!!!

--James