Ben er! - Reisverslag uit Perth, Australië van Bart - WaarBenJij.nu Ben er! - Reisverslag uit Perth, Australië van Bart - WaarBenJij.nu

Ben er!

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

30 Augustus 2016 | Australië, Perth

Dat was een lage reis! Toch vreemd hoe 7 uur langer kan duren dan 11 uur. Maar zo voelde het wel. Wat zou het toch lekker zijn als je zou kunnen liggen in een vliegtuig. En het mooie is dat je bij Cathay Pacific bij het naar binnen lopen eerst te zien krijgt dat het wel degelijk kan! Maar dat kost dan ook meteen drie keer meer.

Maar ik heb niets te klagen. Het eten was goed en ik heb mooi tv kunnen kijken. Seizoen 9 van Big Bang Theory een flink stuk kunnen kijken, Spectre van James Bond nog eens gezien. En er was een klein buffet waar je zelf drinken en snacks kon halen. Lekker om te kunnen lopen af en toe!

Half vijf ‘s middags jullie tijd, 6 uur later voor mij, lande het vliegtuig in Perth. En zonder problemen stond ik buiten. Ik kon wolkjes blazen met mijn adem. Ja het is hier winter! Maar dan wel met overdag 17 graden. Nu was het laat, en ik heb de bus genomen naar het centrum. Ik was snel bij het hostel, en heb daarna geslapen voor twee! Twee dagen dan...

• 30 Augustus 2016 - 09:03

Armando Ilonka Guus En Bram :

Hoi Bart
    Leuk een verhaaltje van Bart! Fijn dat je goed bent aangekomen in Perth! Wat moet je anders in het vliegtuig inderdaad lekker T.V kijken!
    Heel veel plezier en tot latere!

• 30 Augustus 2016 - 09:14

Sjannie En Henk:

Hallo Bart,
    De lange reis is slechts het begin van je lange vakantie. We hopen dat je alle dingen die je in gedachten hebt kunt gaan doen, en dat wij door je mooie verslagen en foto's op de hoogte blijven.
    Geniet van je verblijf.
    Groetjes Sjannie en Henk

• 30 Augustus 2016 - 09:26

Michiel:

Hi Bart,

Geniet van je reis! Alweer down-under, ik neem aan dat de douane je al persoonlijk begroet als vaste klant :-)

Ik hoop dat je weer lekker veel verhalen en foto's deelt zodat we vanuit NL een beetje mee kunnen reizen.

Have fun!

Michiel

• 30 Augustus 2016 - 09:28

Tim:

Hallo Bart,

Fijn om te weten dat je veilig bent aangekomen. Veel plezier op je vakantie.

Groeten,

Tim Arts

• 30 Augustus 2016 - 10:03

Miranda:

Hoi Bart,

Lang leve in flight entertainment, wat een uitvinding is dat hè.
    Heel veel plezier op dit nieuwe avontuur bij de Aussies, ik kijk er naar uit je verslagen te lezen en foto's te zien.
    Geniet!

Groetjes Miranda

• 30 Augustus 2016 - 11:43

Ans Van Hurne.:

Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Nu kan het avontuur gaan beginnen.
    Geniet er van en tot horens.
    Groetjes

• 30 Augustus 2016 - 14:47

Bram :

Hey Bart,

Tof dat je dan toch nu aangekomen bent en kan starten met de machtige reis. Je moet maar zo denken. dat wachten in het vliegtuig duurde minder lang dan wachten op de volgende doctor who :P

• 30 Augustus 2016 - 15:48

Wies En Toon:

hoi Bart

fijn om te horen dat je weer veilig geland bent en weer wat bijgeslapen bent en nu heerlijk gaan genieten

groetjes ons houdoe

• 30 Augustus 2016 - 21:07

Petra Van Strien:

Hoi Bart,
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Het avontuur kan nu dus beginnen. Heeeel veeeel plezier daar en tot je volgend bericht maar weer. Geniet ervan!

• 30 Augustus 2016 - 22:45

Maaike:

Ha die Bertje,
    Ik zal morgen aan dirk en luuk vertellen dat je aangekomen bent aan de andere kant van de wereld. Lekker van genieten daar en veel mooie herinneringen maken!!!!

• 31 Augustus 2016 - 10:32

Will:

nou, de kop is er af, nu begint het leuke gedeelte...hoop nog veel van je te horen