Appendix - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Bart - WaarBenJij.nu Appendix - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Bart - WaarBenJij.nu

Appendix

Door: Ozbart

Blijf op de hoogte en volg Bart

27 December 2010 | Nieuw Zeeland, Taupo

Geen lange verhalen of leuke anekdotes over hoe gezellig het was om weer in Taupo en auckland te zijn. Daar leent mijn telefoon zich niet voor. Nee hier volgt de bittere ernst van het na zeven dagen buikpijn eens aan de bel trekken. Gevolg is dat ik nu dit schrijf vanuit een ziekenhuisbed met een ontstoken blinde darm. Meer kan ik er niet van maken, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Ik hou jullie op de hoogte.

• 27 December 2010 - 07:28

Bart:

Sodeju dat is minder. Beterschap.

• 27 December 2010 - 07:32

Koos:

Bart,

Niet iets wat ik zou verwachten van het tweede reisverslag dat ik van je lees, maar zulke nare dingen gebeuren natuurlijk ook. Ik wens je veel beterschap en sterkte in deze moeilijke periode!

Word snel beter en spreek je binnenkort weer.

• 27 December 2010 - 07:40

Henk Lunenburg:

Beste Bart,
    We hadden inderdaad een leuk verslag of zo verwacht, maar dat valt tegen. Wij vinden het heel rot voor jou dat je daar nu in het ziekenhuis ligt. Maar het belangrijkste is dat je weer opknapt. Zijn er al vooruitzichten voor de tijdsduur dat je in het ziekenhuis moet blijven?
    Wij willen je bedanken voor de kerstkaart en hadden gehoopt dat jij ook leuke kerstdagen zou hebben. Maar dat zit er niet in en de afstand is te groot om even op ziekenbezoek te komen.
    Hopelijk ben jij met de jaarwisseling weer helemaal opgeknapt, zodat je dit jaar wel op een mooie manier kunt afsluiten en het nieuwe jaar goed en vooral gezond kunt beginnen. Tevens hopen wij dat dit de eerste en ook de laatste keer is dat je daar een ziekenhuis van binnen ziet.
    Hier ligt nog veel sneeuw, maar op dit moment dooit het wel.
    Vanuit een koud en wit Uden willen wij jou heel veel sterkte en een spoedig herstel toewensen.
    Heel veel groetjes van tante Sjannie en ome Henk

• 27 December 2010 - 08:17

Toon En Wies:

Ha die Bart,

Nou dat is ff balen zeg, komt niet uit daar om in dit HOSTEL te liggen, hoop dat je vlug geholpen wordt zodat je gauw van je pijn af bent en hopelijk weer verder kunt met je mooie reis, ga je bellen en tot horens, veel beterschap en we blijven je volgen.

groetjes ons houdoe

• 27 December 2010 - 08:25

Jan Welte:

Ja Bart, je heb wel lang gewacht om naar het ziekenhuis te gaan , sterkte
    groetjes ook van tante Els.

• 27 December 2010 - 09:40

Armando Ilonka Guus:

hallo bart.
    We hadden op tweede kerstdag even contact en toe vertelde je dat je last van je buik heb.
    En als het de volgende ochtend nog had dat je dan naar de doktor ging.
    Gelukkig ben je gegaan en ik heb van je gehoord dat je in goede handen bent.
    Veel beterschap en tot horens.
    Groeten van ons

• 27 December 2010 - 10:29

Dini En Ad:

hallo bart wij wensen je beterschap en een mooi 2011 wij hopen gauw weer een mooi reis verslag van je te ontvangen en word weer gauw gezond groetjes gilze

• 27 December 2010 - 11:37

Petra Van Strien:

Hallo Bart,

Dat is even schrikken. En wat kijk je zielig in dat bed. Hoe kan het ook anders. Ik hoop dat je een paar leuke verpleegsters hebt die je verzorgen dan kun je goed uitrusten voor de komende reis die je wilt maken.
    Onderschat het niet Bart, dit zijn gevaarlijke ontstekingen in je lichaam. Luister maar goed naar de verpleegsters. Heel veel sterkte jongen!!!
    Hopenlijk heb je een fijne jaarwisseling. Wij zullen aan je denken.

Nog bedankt voor de mooie kerstkaart. Wat attent van je.

groetjes Petra en de rest

• 27 December 2010 - 11:55

P@je:

Dat is nou niet echt de tofste manier om de kertdagen door te brengen. Hopelijk kunde daar weer snel weg en stade over een paar dagen met een fles bubbels in de hand naar t vuurwerk te kijken!

Cheers mate!

PS: Nog bedankt voor de post!

• 27 December 2010 - 11:57

Kim:

Nou Bart das niet leuk zeg!!
    Hopenlijk knap je snel weer op en kun je toch knallend het nieuwe jaar ingaan!

Groetjes Leon,Kim,Loek en Jip

• 27 December 2010 - 11:59

Miranda:

Beterschap Bart! Hopelijk voel je je snel weer beter!

• 27 December 2010 - 12:51

Michiel:

Het Bert,

van harte beterschap! Goed dat je eens ff de sociale voorzieningen daar test dat hoort er als kwartiermaker allemaal bij. Zorg dat je niet te lang moet blijven!!

Gr. Michiel

• 27 December 2010 - 13:57

Bas Jovanka En Nikk:

Hoi Bart

We willen je heel erg beterschap wensen. We hopen dat er wat mensen die je ontmoet hebt op bezoek kunnen komen, zodat je daar niet helemaal alleen ligt. Wij hopen dat je snel opgeknapt bent en je een mooi nieuwjaarsfeest krijgt. Wij wensen je heel veel sterkte. Knap snel op, zodat je weer kan genieten van je mooie reis.

Bedankt nog voor de kerstkaart.

Bas, Jovanka en NIkki

• 27 December 2010 - 15:22

Armando:

hallo bart

ik weet dat je deze bericht kan lezen via je mobiel. dus via deze weg wensen wij je sterkt met je operatie. en als je een volledige narcose krijg gun ik je dat als je wakker wordt dat dan een mooie verpleegstertje aan je bed zit. Sterkte.

Groeten, van ons

• 27 December 2010 - 17:13

Ans V Hurne:

Nou Bart dat is effe balen.
    Zorg maar dat je snel weer beter bent en laat je maar lekker verwennen.
    Ik wens je beterschap.
    en 'n gezond en heel gelukkig nieuwjaar.

• 27 December 2010 - 18:01

Jeanne En Sjef Beurs:

Hallo Bart,
    Je ziet er inderdaad niet al te vrolijk uit op de foto, wij hopen dat het intussen beter met je gaat, werk zoeken op deze manier zal ook niet meevallen.
    We willen je ondanks alles toch het beste toewensen in het nieuwe jaar en hopen dat je dan weer volop van het reizen aan het genieten bent.
    beterschap en groeten uit Gilze Jeanne en Sjef Beurskens

• 27 December 2010 - 18:40

Maaike:

Ha die Bertje,

Damn, dat is echt balen!!! Enige voordeel is dat je niet zelf hoeft te koken nu, al zul je wel niet veel honger hebben..... Heb je wel wat kunnen genieten van de feestdagen? we vonden je kaart heel tof, alleen jammer dat we geen adres van jou hebben om eens onverwachts iets terug te sturen. Hoop dat je snel bent opgeknapt!!! houdt ons op de hoogte!!!

Beterschap van Maaike

• 27 December 2010 - 20:05

Daan:

Hey Bart,

Doe maar rustig aan.....kun je goed ziek van zijn van een ontsteking aan je blinde darm !!
    Kan erover meepraten. Beterschap en hoop dat je weer snel verder kunt met je reis ;-)

gr. Daan uit Eindhovuh

• 27 December 2010 - 21:14

Teun En Rieky:

hoi Bart
    Allereerst wil ik je bedanken voor de kaart uit het verre land.
    Wij wensen jou beterschap toe.
    Dat je maar gauw verder kan reizen,en kunt doen wat je graag wilt.
    We hopen voor jou, toch een fijne Jaarwisseling.
    Een gelukkig en liefdevol 2011.

Vele groetjes en sterkte.
    Teun en Rieky

• 28 December 2010 - 10:11

Lenie En Maria:

Hoi Bart.
    Wat een tegenvaller, jij nu in het ziekenhuis. Is er al iets bekend van hoe lang het gaat duren?
    En word het opereren, of medicijnen??
    Wij wensen jou hoe dan ook heel veel sterkte en veel succes met je herstel, zodat je snel weer kunt gaan genieten.
    Een knuffel van ons op afstand en veeeeel beterschap Bart.
    Lenie en Maria

• 28 December 2010 - 10:51

Henk Lunenburg:

Beste Bart,
    We hoorde gisteren van Armando dat het toch een operatie wordt. en als ik het goed heb begrepen dan is hij inmiddels uitgevoerd. Wij hopen dat het allemaal is goed gegaan en dat je nu aan het herstel kunt beginnen. Nogmaals heel veel sterkte van ons en wij hopen dat je de jaarwisseling op een leuke manier kunt meemaken. Voor 2011 wensen wij jou vele mooie kilometers en een gezond vervolg van je reis.
    Al is de afstand nog zo groot wij blijven aan je denken.
    Groetjes tante Sjannie en ome Henk

• 28 December 2010 - 12:07

Toon En Wies:

Ha die Bart,

We hebben van jullie mam gehoord dat je inmiddels geopereerd bent, hoop dat je nu snel weer opknapt zodat je een goed en reiszaam 2011 krijgt, dus bij deze een goed uiteinde en een heel gezond begin,

groetjes ons houdoe

• 29 December 2010 - 09:46

Lenie En Maria:

Hoi Bart.
    Blij dat de operatie goed is verlopen en dat je nu weer goed zult herstellen.
    Dan kun je weer gaan genieten.
    Maar doe lekker rustig aan he Bart, er is niks belangrijker dan je gezondheid.
    Groetjes en veel beterschap.
    Lenie en Maria

• 29 December 2010 - 14:07

Saskia En Jan:

Dat is wel balen ,dat je daar in het ziekenhuis ligt,ik hoop dat je er snel weer uit mag en dat alles goed met je gaat ,
    Ik wil je nog bedanken voor de kerstkaart en ik hoop dat het nieuwe jaar voor jouw heel veel mooie en leuke verhalen en ervaringen met zich meebrengt.
    Heel veel beterschap en een leuke en goede jaarwisseling.
    Groetjes Jan Saskia Cynthia en Lisanne

• 29 December 2010 - 14:08

Saskia En Jan:

Heel veel beterschap en een leuke en goede jaarwisseling.
    Groetjes Jan Saskia Cynthia en Lisanne