Nog steeds aan het werk - Reisverslag uit Albany, Australië van Bart - WaarBenJij.nu Nog steeds aan het werk - Reisverslag uit Albany, Australië van Bart - WaarBenJij.nu

Nog steeds aan het werk

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

21 Mei 2008 | Australië, Albany

Een update vanuit Australie

Ik blijf nog maar even werken in Albany, dan is dat de rest van de reis niet meer nodig. En ik weet intussen hoe snel geld kan gaan.

Hier in Albany is het weer nog steeds okee. Het kan ooit regenen, maar dan is het de volgende dag weer mooi. En een mooie dag is zo'n 22 graden. Ik hou het hier nog een maandje vol, maar dan moet ik echt weer verder hoor. Ik wil nog zo veel zien, maar de tijd gaat ook nogal snel. Ik heb er al weer tweederde op zitten!

Aan de kant van de haven hier heb je nogal wat oude ruines van vroegere kustverdediging. Iemand op het werk vertelde mij dat er een fort bij was waar van de deuren recentelijk niet meer gesloten waren, Samen met een Amerikaan, Australier en een Koreaan van het hostel heb ik het fort bezocht. Tegenvaller, het was niet zo heel groot. Maar toch een leuk dagje bezig.

Tot gauw!

  • 21 Mei 2008 - 06:34

    Armando En Ilonka:

    hallo bart

    fijn om iets van je te horen via de site.
    het weer is hier ook goed.

    groeten uit uden

    armando en ilonka

  • 21 Mei 2008 - 07:04

    Miranda:

    Hey Bart,
    Heb je er al 2/3 opzitten? Jeetje wat gaat de tijd hard zeg!! Maar ja je maakt het maar wel mooi mee allemaal! Ben benieuwd waar je na Albany terecht komt! Njoy!
    Groetjes Miranda

  • 21 Mei 2008 - 07:33

    Rens:

    Bart, je hebt een andere kop gekregen!
    Je haren zijn langer/woester en je gebruikt geen gel meer.

    Komt de Simpson-look weer terug in NL?
    We gaan het zien.


  • 21 Mei 2008 - 10:58

    Wies En Toon:

    ha die Bart

    Nou eindelijk horen we weer iets, leeft nog steeds en je ziet er gelukkig ook goed uit na al die noeste arbeid, maar je kunt dadelijk dan ook nog lekker gaan genieten van je reis, maak het niet al te lang want je huis hier is kei mooi, je kunt er zo intrekken heb ik gehoord van het thuisfront die jou ontzettend missen en wij natuurlijk ook, maar we gunnen je deze reis van harte, wij gaan volgende week met de hele fam, naar Kos, hebben er veel zin in, het is daar zo rond de 30 graden dus goed uit te houden, nou heel veel groetjes uit een warm Mariaheide houdoe

  • 21 Mei 2008 - 15:40

    Sjannie En Hek:

    Beste Bart, Fijn weer iets van je te horen, ik heb mijn werk er bijna op zitten, het is nu nog twee dagen en dan ga ik vutten. Ik kijk er echt naar uit. wij hopen dat je de rest van je trip nog leuke dingen gaat doen, en daar hore we dan wel weer iets over.Groetjes van ons beide.

  • 29 Mei 2008 - 18:59

    Albert & Karen:

    Hé Bart Simpson,

    Weer even een berichtje uit Mierlo. Alles OK hier, behalve m'n netwerkje, want die werkt niet naar behoren. Wat moet ik nou zonder Bart, die weet altijd overal raad mee :-)...Veel plezier nog Bart,downunder.

    Groetjes van Karen en Albert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Albany

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 120355

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 18 Juli 2017

Opnieuw op pad

19 Maart 2015 - 05 April 2015

Met de trein door Europa - Part II

12 December 2013 - 20 December 2013

Portugal

17 December 2012 - 12 Januari 2013

Australie 2012-2013

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

There and Back again

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Kdeng Kdeng - Europa

22 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Op zoek naar klavertje drie

23 Juli 2010 - 01 April 2011

Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland 2010

03 Augustus 2009 - 05 Augustus 2009

Texel verkennen

17 Mei 2009 - 24 Mei 2009

Weekje Denemarken

22 November 2007 - 21 Juli 2008

Acht maanden Australië

Landen bezocht: