Andijviestamp met Australische gehaktballen. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bart - WaarBenJij.nu Andijviestamp met Australische gehaktballen. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bart - WaarBenJij.nu

Andijviestamp met Australische gehaktballen.

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

20 December 2007 | Australië, Melbourne

Nou ik ben dus weer al een tijdje in Melbourne. Eigenlijk was ik hier met het doel om aan de slag te gaan, om mijn budget te vergroten. Ik ben nog niet bankroet, maar het geld gaat sneller dan ik had verwacht. Nadat ik mijn CV had gemaild naar een bedrijf hier kreeg ik de volgende dag meteen een telefoontje. - Dat gaat goed! - dacht ik. Het bleek een bedrijf te zijn wat er met die website tussenin zat. "One month?!? It will be hard to fi..." Dan niet hoor. Ik kan voorlopig nog wel vooruit. We hebben een gezellig clubje van backpackers in het hostel waar ik nu zit. Dus dat motiveert ook niet echt. De afgelopen dagen heb ik ze aangestoken met het geocachen! We zijn zelfs met z'n vijven op pad gegaan, en iedereen zag er - ondanks de regen - wel de lol van in. Verder zijn we uit geweest, hebben we Andijviestamp met gehaktballen en jus gemaakt, en zijn we gisteren ook wezen bowlen! D'r zijn allemaal foto's van, malleen nog niet op mijn toestel. Da's wel jammer, maar na het uitwisselen van de foto's laat ik het jullie allemaal nog wel zien.

Verder wilde ik die foto delen die ik van de week op de site had gezet. Ik was samen met Cyriel naar het observatiedeck gegaan van het Eurekabuilding. Hier kon je heel Melbourne goed overzien. Er zat ook een buitenstuk bij. Het waaide wel hard daar, maar dankzij het gaas kon je niet weggeblazen worden ;) Toch kwam een medewerker vertellen dat we naar binnen moesten. Het zou gaan onweren. "Nou dan blijven we nog even!" Op de foto zie je als een witte waas de storm op ons af komen. Dat was best indrukwekkend. De storm met z'n overlast, en het sluiten van een deel van het observatiepunt was zelfs voorpaginanieuws!. Dat hebben we dan toch maar weer mooi meegepakt! Ik zal proberen een filmpje van de storm te uploaden. Ik hoop dat je een beetje kan zien hoe erg het was!.

Op het moment zit de kerst eraan te komen. Het is dat we geen gourmetset hebben, anders zouden we tegenover het hele hostel lekker Nederlands hebben kunnen gourmetten. Nu moeten we nog even kijken wat we doen, maar dat komt wel goed!

Bij deze wil ik iedereen hele fijne dagen wensen. En als ik jullie niet meer spreek een gelukkig 2008!

  • 20 December 2007 - 08:52

    Bart B:

    Bertje, ziet er goed uit jongen!! Mooie dagen en enjoy!
    Bart Beurskens

  • 21 December 2007 - 08:07

    Armado En Ilonka:

    gaaf die foto. even een weerr flits het is hier ca -4 gr en wit.
    groeten armando en ilonka

  • 21 December 2007 - 11:28

    Zus:

    Hey broer
    Mooie foto... Haha wel eng zo'n storm dichtbij of niet? Hier is het op het moment helemaal wit.. haha cm of 3 gevallen denk ik.
    Take care,
    Je zussie

  • 21 December 2007 - 12:39

    Hans Van Der Linden:

    hallo Bart,
    mooie foto van de storm
    alles goed, hier ligt de eerste sneeuw.

    groeten en fijne feestdagen

    hans van der linden

  • 21 December 2007 - 21:32

    Diny :

    Bart. Uit een ijskoud Oss Fijne Feestdagen

  • 22 December 2007 - 11:45

    Wies En Toon:

    ha die Bart,

    Bij jou de storm, bij ons ook mooie foto's van een prachtig dorp in de "sneeuw" die ik via de mail naar je toegestuurd heb in de hoop dat ze ook bij je aankomen? Bart vanuit de Voorhei wensen wij jou nogmaals fijne feestdagen en een geweldig 2008

    groetje ons houdoe

  • 22 December 2007 - 22:34

    Rieky En Teun:

    Bart

    Hartelijk bedankt voor de kaart uit dat verre land.
    Ook wij wensen jou Prettige kerstdagen
    en een gelukkig Nieuwjaar.

    Verder warme groetjes uit een koude
    Uden.

  • 24 December 2007 - 14:41

    Ronald En Marieke:

    Halle ozzy! Hoe ist allmaal aan de andere kant van de wereld? Hier is het een beetje fris! +/- 6 graden vorst s'nachts. Verder alles in orde hier. Zijn nu voorbereidingen aant maken voor de kerst. Moeten dit jaar het voorgerecht en de soep maken. Nu bende weer een bietje op de hoogte hoe het in de rijen allemaal is. De beste wensen en een heel gelukkig nieuwjaar!!!!Dat het daar een mooi feest mag zijn. groetjes en tot later ronald en marieke

  • 25 December 2007 - 10:06

    Wivo:

    Ziet er goed uit Bart,
    Fijne Kerstdagen en een succesvol nieuwjaar.
    Wivo

  • 26 December 2007 - 14:16

    Danielle Nouws:

    Hey Bart,

    Ziet er super uit daar zeg..
    Leuke foto's vooraal veel blijven maken!!
    heb me net aangemeld om op de hoogte te blijven van jou verhalen.
    Ik wens je nog heel veel plezier en geniet ervan.

    gr. Daan

  • 28 December 2007 - 18:34

    Leon,Kim,Loek En Jip:

    Heey Bart,Nog bedankt voor je kerstkaart.Wij wensen jou ook alle goeds toe voor 2008!Geniet daar nog maar lekker.

    Groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 120353

Voorgaande reizen:

28 Juli 2016 - 18 Juli 2017

Opnieuw op pad

19 Maart 2015 - 05 April 2015

Met de trein door Europa - Part II

12 December 2013 - 20 December 2013

Portugal

17 December 2012 - 12 Januari 2013

Australie 2012-2013

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

There and Back again

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Kdeng Kdeng - Europa

22 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Op zoek naar klavertje drie

23 Juli 2010 - 01 April 2011

Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland 2010

03 Augustus 2009 - 05 Augustus 2009

Texel verkennen

17 Mei 2009 - 24 Mei 2009

Weekje Denemarken

22 November 2007 - 21 Juli 2008

Acht maanden Australië

Landen bezocht: